habitree

Ny juletrend?

Habitree
7 år siden

Julen er på vej. I stedet for det grønne gran træ, har vi designet et nyt juletræ i 2 bæredygtige træsorter.
Er det et go eller et NO go.

Juletræet / christmas tree. · Mere information

Go - de er smukke.
No go - jeg vil fælde mit eget

(11) kommentarer

  • S. M. I
    7 år siden

    De er smukke, men helt sikkert ikke noget, som min traditionsbundne familie (mand og børn) ville bryde sig om. Det ser også farligt ud med de levende lys ;-)

  • Trine Nyborg
    7 år siden

    Hvor høje er de? Svarer de til et almindeligt juletræ eller er det små pyntetræer?

  • PRO
    Habitree
    Forfatter
    7 år siden

    S.M.I - Mange tak. De levende lys vælger man selv, LED blok lys er et godt alternativ :)
    Nikolaj - jo tak, det håber vi også meget på det gør.

    Trine Nyborg - De kommer i 3 forskellige højder 180cm, 125cm og 95cm.
    Det er vores alternativ til det traditionelle juletræ. Perfekt i lejligheder hvor alt døjet med at få et træ op og ikke mindst ned kan være et problem. og så sviner det ikke efter 1 måned :)

  • PRO
    Malerfirmaet Geert Hansen & Co. ApS
    7 år siden

    Jeg fælder mit ejet

  • Robert Lux
    7 år siden

    Cool gran! Kommer den med julgransspray så att den luktar riktig gran? :)

  • Birgithe Hofman
    7 år siden
    Pragtfuld bæredygtig ide! Man kan jo pynte det som man vil ;)
    Rigtig god jul!
    Habitree thanked Birgithe Hofman
  • PRO
    InteriorFlirt
    7 år siden

    Træet er flot - helt klart, men jeg er alligevel ikke vild med ideen. I forvejen har jeg næsten støvsuget hjemmet for nisser og silkepapirshjerter mm. Træet med duft af gran, lys og dette års særligt udvalgte julepynt + et par gamle traditionsbundne kugler og halløj, skal der til.

  • majbrittbihlet
    7 år siden

    Jeg har nogle afskårne grene i en stor vase (magnolie træ) i år, igen. Savner ikke grand og hvis jeg gør så kan lidt grand i en dekoration gøre det eller lidt buksbum grønt erstatte det. Hvis jeg skal have et rigtigt juletræ igen skal det være med klump,så det kan bruges igen og igen.

  • PRO
    Habitree
    Forfatter
    7 år siden
    1000 tak for alle svarene og de gode ideer indtil videre.
  • User
    7 år siden

    Min mormor og morfar havde et lignende efter de var udstationeret i Pakistan og Indien for +50år siden, bygget af en tømrer dernede og malet julerødt.. "træet" kom op ca hveranden jul i min barndom, men gik desværre til for nogle år siden..

    så et helt klart go fra mig.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.