frederikkepetersen475

Køb af nyt service stel, hvilket mærke foretrækker du?

Jeg står i den situation at jeg skal købe nyt service stel. Da jeg har to børn skal det kunne holde til at de banker lidt i bordet og skubber til tallerkener. Mens stellet skal kunne holde, må de også gerne være pæne at se på, så borddækningen ser indbydende ud når jeg har gæster.

Jeg har kigget på forskellige webshop og jeg har fundet nogle stel fra både Lyngby porcelæn og Frederik Bagger, og jeg synes egentlig, at deres stil er rigtig fin.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvilke mærker i er til, selvfølgelig helst hvis det minder og de her mærker som jeg har fundet frem til.

(3) kommentarer

  • Katrine H
    7 år siden

    Hej Frederikke. Hvilket prisleje tænker du? Selv er jeg fan af Royal Copenhagen selvom det efterhånden er overeksponeret en del. Stellet er for nyligt kommet i sort som jeg synes er virkelig flot og så er der jo garanti på det, hvis børnene (7-9-13) skulle komme til at smadre en tallerken.

    Frederikke Petersen thanked Katrine H
  • Birgitte Petersen
    7 år siden

    Kender du butikkerne Broste og Nortre damme? Ellers er de virkelig en shoppetur værd, da de har mange stel som skiller sig lidt ud fra mængden. Selv er jeg lige begyndt at samle på dette nordiske, håndlavede keramik-stel: http://notredame.dk/shop/nordic-stel-57c1.html 

    Frederikke Petersen thanked Birgitte Petersen
  • Frederikke Petersen
    Forfatter
    7 år siden

    Hej Birgitte. Jeg kender desvære ikke til Broste og Norte damme, men jeg kunne se at du havde ret i af de var et kig værd.

    Hej Katrine. Jeg tænker at mit prislejde ligger på en max pris af 150-200kr.og jeg vil da helt klart kigge efter det stel i sort, for det lyder da interessant.

    Tak for jeres svar!

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.