lisbetlark

Mini flagguirlande design.

lisbetlark
7 år siden


When your Christmas decoration gets too heavy ... Mini flag festoon · Mere information

(2) kommentarer

  • Trine Nyborg
    7 år siden

    Kommer helt i julestemning :) Så fin!

    lisbetlark thanked Trine Nyborg
  • lisbetlark
    Forfatter
    7 år siden

    Tak, tak... På ét eller andet tidspunkt må det jo blive jul her på kanalen også. :-) ..... Jeg designer faktisk en hel del julepynt. Det er mit indtryk, at kunderne er tilfredse, for kunderne har aldrig klaget eller returneret noget. Samme indtryk fra min forhandler af mit design af verdens mindste flagguirlander, (flagstr. 3mm x 5mm) http://dukkehusbutikken.dk/pynt-til-traeet-165/flagguirlande-p7820, der roser dem tilskyerne. Det er 2. år dukkehusbutikken.dk forhandler størrelsen mindre end den flagguirlande, jeg har vist her. Hvad angår denne størrelse medium guirlande med flag i str, 5 mm x 8 mm samt størrelsen større, dén med flag i str , 1,2 cm x 1,8 cm, så har jeg heller ikke fået nogen klager eller retur fra kunderne. Udover det danske, svenske og det norske flag, så producerer vi dem også i det tyske flag, det grønlandske flag, det engelske flag og det amerikanske flag. Alle i Flagstørrelse 1,2 cm x 1,8.cm (98cm lange) til træer i str ca 40-50 cm . Disse produkter savner også forhandlere.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.