thomashansen134

Brug for en VVS installatør i Helsingør

thomas hansen
7 år siden

Hej houzz netværk.
Jeg fik af vide fra en bekendt at det var her man skulle spørge om hjælp, hvis det var man skulle bruge en ekspert til sit byggeprojekt.


Jeg står i den situation, at jeg er ved at færdiggøre alt det håndværker messige arbejde. Det sidste jeg står og mangler er en VVS installatør.
Jeg har researchet lidt rundt på nettet og wikipedia, for at finde et firma jeg kunne bruge.

På wikipedia, fandt jeg mest kun frem til, hvad en VVS installatør gjorde, og hvordan deres uddannelse gik ud på. Dette hjalp mig kun en lille smule. Jeg er nemlig ikke bekendt med VVS branchen og dens begreber. Dette fik mig til at tænke: Det kunne være der var nogle flinke mennesker herinde der kunne hjælpe mig.


Da jeg selv kiggede rundt på VVS helsingør kom jeg frem til flere firmaer og landede tilfældigt hos varme & energi. Da alle firmaerne lignede hinanden, tænkte jeg på om der var nogle herinde der havde hørt om dette firma, eller måske har brugt det?

Ellers håber jeg på om der var nogle der kunne hjælpe mig hen imod et firma de selv har brugt, og som de gerne vil anbefale.


Jeg ved godt det er lidt hurtigt at bede om hjælp, men min situation er at min leverandør af både håndvaske og badekar ikke gider og vente mere.


Venlig HilsenThomas Hansen

(1) kommentar

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.