trinenyborg

Hvor ville I stille sofaen?

7 år siden

Efter mange måneders hårdt arbejde og mange timer i Houzz' billede-base er min lejlighed endelig ved at være indflytningsklar, dog stadig med nogle småting hist og her. I weekenden brugte vi dog en del tid på at diskutere indretningen af vores nye stue og spørgsmålet var især: Hvor skal sofaen stå?

Det gode: Vi har endnu ikke købt den, men det bliver nok en sofa med plads til min. 3 chaiselong (ikke med min gode vilje, men nå ja...), så der er plads til at bruge fantasien og købe sofaen efter rummet og indretningen.

Det dårlige: Der er masser af skæve vægge og døråbninger, som gør det svært at indrette og så har vi allerede bestemt os for hvor TV'et skal hænge, hvilket begrænse indretningen lidt (vi skulle allerede vælge det i starten af projektet, da ledningerne skulle ind i væggen).

TV'et kommer til at hænge lige ved siden af det lille velux-vindue til højre for det (og til venstre for døren på billede tre) og ikke på den skæve væg, men bliver hængt op så det kan drejes i de fleste retninger.

Nedenfor lidt billeder af lejlighedens stue fra forskellige vinkler så det kan hjælpe jer med at danne jer et overblik :)

(3) kommentarer

Sponsoreret

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.