trinenyborg

Hvilke boligprojekter har du for 2017?

Trine Nyborg
2. januar 2017
sidst ændret:23. august 2017

En overhaling af stuen, en ny tilbygning eller en urtehave... hvilke projekter har du i støbeskeen for 2017?

Ordne haven
Bygge nyt hus
Male
Indrette et eller flere af værelserne
Nyt køkken
Andet - fortæl os om det i kommentarerne

(7) kommentarer

• ptrisja

Det kan være at 2017 endelig bliver det år hvor jeg får sat fodpaneler op ude i køkkenet, og derved gør det projekt færdigt. Jeg har dog stadig ikke besluttet mig for om jeg vil male gulvet derude, for så burde jeg nok gøre det først.

Ellers bliver det nok bare til nogle småprojekter - bl.a. projekt "hygge i soveværelset", da det er lidt kedeligt pt., og en billedvæg til stuen.

• Malthe Winther Kühn

At finde ud af hvordan jeg udnytter begrænset plads bedst muligt i min nye minilejlighed!

• PRO
    A LIVING Zone

Ellers ved du jo hvor du kan finde råd ;-)

• Tina Davidsen
    Renovering af sommerhuset.
  • PRO
    Aarhus Boligstyling

Optimere sommerhuse til salg på Djursland og arbejde på Virtuel Styling af nye lejligheder i Aarhus.

• Tom Larsen
    Lave walkinn closset.
  • Viviana Nicolella

fuld renovering af vores nyt hus. Fra A til Z. det er jo spændet men hård. Glæder mig til når vi kan flytter ind snarest

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.