trinenyborg

Hvilke boligprojekter har du for 2017?

Trine Nyborg
7 år siden
sidst ændret:6 år siden

En overhaling af stuen, en ny tilbygning eller en urtehave... hvilke projekter har du i støbeskeen for 2017?


Ordne haven
Bygge nyt hus
Male
Indrette et eller flere af værelserne
Nyt køkken
Andet - fortæl os om det i kommentarerne

(7) kommentarer

  • ptrisja
    7 år siden

    Det kan være at 2017 endelig bliver det år hvor jeg får sat fodpaneler op ude i køkkenet, og derved gør det projekt færdigt. Jeg har dog stadig ikke besluttet mig for om jeg vil male gulvet derude, for så burde jeg nok gøre det først.

    Ellers bliver det nok bare til nogle småprojekter - bl.a. projekt "hygge i soveværelset", da det er lidt kedeligt pt., og en billedvæg til stuen.


  • PRO
    A LIVING Zone
    7 år siden

    Ellers ved du jo hvor du kan finde råd ;-)

  • Tina Davidsen
    7 år siden
    Renovering af sommerhuset.
  • PRO
    Aarhus Boligstyling
    7 år siden

    Optimere sommerhuse til salg på Djursland og arbejde på Virtuel Styling af nye lejligheder i Aarhus.

  • Tom Larsen
    7 år siden
    Lave walkinn closset.
  • Viviana Nicolella
    7 år siden

    fuld renovering af vores nyt hus. Fra A til Z. det er jo spændet men hård. Glæder mig til når vi kan flytter ind snarest

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.