viviana_nicolella

New face til en ældre gardaroba ?


Vi har købt en nyt huset og vi var heldig at, hver værelses har en dyb og håndlavet gardaroba fra ´60 . Vi tænker til at laver dem malet fra en maling firma.. hvad synes i?Jeg vil alt sikkert skift greb .. med en mere modern greb. ( I hope i wrote my dilemma correctly :-) )

pft Viviana

(2) kommentarer

  • ptrisja
    7 år siden

    Jeg synes egentlig de er flotte som de er - nye greb ville helt sikkert hjælpe med at friske dem lidt op.

    Hvis
    du ikke synes at den brune farve passer ind i din stil, så mal dem endelig - det ville være synd at beholde dem sådan, hvis du ikke er så glade for dem.
    Du kunne vælge nogle neutrale farver som grå eller hvid. Eller sort for at skabe kontrast. Ellers tænker jeg at det kunne være flot at male dem i nuancer som disse (alt efter hvordan din indretning ellers ser ud).:

    Houzz Tours Krea-Pernille · Mere information


    Ellers kunne du beklæde dem med tavlefolie/male dem med tavlemaling - på den måde kan du ændre udtrykket ret hurtigt:

    Viviana Nicolella thanked ptrisja
  • Viviana Nicolella
    Forfatter
    7 år siden

    det er nogle fantastisk ide :-) tusind tak ptrisja

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.