charlotteteller

Hvilken glasvæg til 70'er parcelhus?

Fru A
7 år siden
Vi skal i gang med at renovere et parcelhus fra 1971. Villaen er generelt velholdt og opført i kvalitetsmaterialer med gule mursten og sort træværk yderst. Dilemmaet drejer sig om en glasvæg/skydedør vi skal opføre i stuen, hvor vi deler den ret store stue op i 2, ved at "afskære" vinklen. På den ene side af glasvæggen vil der være en nyopført væg, med gennemgående brændeovnsindsats og en indbygget sort brændekasse. På den anden side er der en (ny) hvid terassedør med 3 glasfelter.
Hvad skal vi vælge? En typisk glasvæg/skydedør i hvid, med store glasfelter eller en glasvæg/skydedør i sort jern "New york"-style. Vi synes sidstnævnte er flottest, men er bange for at det ikke rigtig passer til huset og at man bliver træt af det om 10 år. Gulvene er det originale fletparket i eg, som skal renoveres med naturolie, så de bliver fremhævet endnu mere.

(3) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.