nullelaursen

Farvevalg i stue/køkken alrum og soveværelse

Pernille
6 år siden
sidst ændret:6 år siden

Min kæreste og jeg skal forhåbentlig snart flytte ind i en dejlig nyrenoveret lejlighed. Jeg har et dilemma omkring vægfarverne. Jeg vil utrolig gerne have lidt farver på nogle vægge. Jeg har vedlagt 6 farver som jeg godt kan lide samt billeder af rum (og plantegning i forhold til verdenshjørner) - er de helt ved siden af (i forhold til fx gulvets farve, rummenes form og lysinfald)? Jeg er måske mest tilbøjelig til at holde mig til noget gråligt, fordi jeg frygter at det bliver svært at indrette fx stuen, hvis der kommer 'for meget farve på' :) Jeg vil gerne have en rolig, stilren, hyggelig og lidt huleagtig stemning i soveværelset. I stuen sigter jeg mod et lyst og livligt rum som bliver forbundet med den skønne grønne udsigt. Men bliver det for meget med en grønlig farve på væggen, når der også er så mange skønne nuancer af grøn ude? Hvilke farver ville I anbefale til hvilke rum - og hvordan? Hele rum i en farve, en enkelt væg eller måske nogle geometriske former på en eller flere vægge? Desuden ville det være lækkert med nogle inputs til at gøre badeværelset lidt hyggeligt og 'spa-agtigt' - ved hjælp af farver og tilbehør, eftersom alt er nyrenoveret, er vi ikke interesserede i store ændringer :) På forhånd tusind tak! Vh Pernille







(5) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.