Hvilken farve er bedst til soveværelset?
7 år siden
sidst ændret:7 år siden
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(7) kommentarer
- 7 år siden
Relaterede diskussioner
Hvilken farve skal mit køkken have?
Kommentarer (9)Et par synspunkter: 1 - Hvis du vælger at udvide projektet med nye køkkenskabe, synes jeg bestemt, at fliserne skal med i projektet. Malede fliser vil altid være malede fliser - og ikke kønne nok. Kun en fin midlertidig løsning. 2 - Hængende låger kan klares med en skruetrækker. Hvis fineren er løs, er det en anden sag, men kan måske klares med lim. Spørg evt. en snedker. 3 - Hvis du har mod på at gøre lidt mere, ville jeg anbefale at se på, om ikke kommoden (det til højre for vaskemaskinen) kunne erstattes af nye køkkenelementer i samme stil, og så lægge en gennemgående LYS bordplade på. Det ville tilføre køkkenet meget lys og bredde....Se flereAFSTEMNING: Hvilken køkkenstil kan du bedst lide?
Kommentarer (0)Houzz er samlested for alverdens design og huser alle tænkelige stilarter under ét tag. I dagens afstemning vil vi derfor gerne vide, hvilke af de fire meget forskellige køkkenstile du er allermest til: Et moderne køkken, et traditionelt køkken, et industrielt køkken eller et køkken i landstil? Hvis din favorit køkkenstil ikke er repræsenteret, må du meget gerne dele den med os i kommentarfeltet!...Se flereHvilken farve er bedst til babyværelse?
Kommentarer (1)taler vi vægfarver eller tilbehør? jeg synes helt overordnet at vægge skal være en form for hvide med et tvist. Det kan være felter af variationer af farver, som er nemme at ændre. Tilbehør ville jeg ikke kigge på kønnet så meget, men mere hvad jeg synes synes er lækkert. Drenge kan jo også ligge i en rød vogn ligesom piger ligger i en sort:)...Se flereHvilken opbevaringsløsning til sko er bedst?
Kommentarer (5)Når jeg ser på disse løsningsforslag, kigger jeg på to ting: - muligheden for, at skoene bliver "luftet" (=kan ånde) - muligheden for en funktionel, nem og pæn løsning At skoene skulle stå i et skab - omend det på en måde ser pænt ud - sammen med tøjet, finder jeg ikke optimalt - ud fra det med, at skoene skal kunne "luftes", og at vi går med skoene udenfor. Så synes jeg ikke, de umiddelbart skal være sammen med tøjet, som vi bærer på vores krop....Se flere- 6 år siden
- 6 år siden
- 6 år siden
- 5 år siden
- 5 år siden
Sponsoreret
Reload the page to not see this specific ad anymore
ptrisja