mariabd66

Hvilken farve er bedst til soveværelset?

Maria Degn
26. april 2017
sidst ændret:27. april 2017

Indretningen af soveværelset
kan have stor betydning for din søvn. Rummet skal være behageligt og skabe ro. Farven
på væggene er derfor vigtig.

Men hvilken farve er at
foretrække? Hvilken farve synes du er bedst til væggene i soveværelset?

Deltag i afstemningen og uddyb gerne i en kommentar nedenfor!

Du kan læse mere om soveværelser i vores Magasin her.

Andet - uddyb gerne i en kommentar

(7) kommentarer

• ptrisja

Jeg ved ikke om nogle farver er "bedre" end andre. Det kommer an på om man vil have en hyggelig hulestemning, eller gerne vil stå op til et dejligt lyst rum. Jeg er selv glad for min sorte væg - det er faktisk markant en forskel det giver til at gøre rummet mere mørkt når lyset slukkes. Jeg ved dog ikke om jeg ligefrem sover bedre :)

• Gutni Arnd Linder

Mørkviolet på gavlvæggen og hvidt på de andre 3 vægge.

• PRO
    seme eid aia a

Hello greetings

How are you? I have a major problem in communicating with you.

Please, answer me urgently through my private email address (ujeessicameir@gmail.com)

• Maria Degn

Hi Seme,

Please click on this link and select "Send en anmodning" in the top right corner in order to to contact the support team.

Best,

Maria

• Dennis Pedersen

Hvilken farve i soveværelset går godt til denne farve seng? Sengen er i øvrigt købt ved Hjemme Hos

• ptrisja
    Siden sengen er en ret neutral grå farve tænker jeg at det meste vil passe til :).
    Det generelle råd er at holde pangfarverne ude af soveværelset, og at mørke farver gør rummet mørkere om natten og giver en (måske) bedre søvn.

Hvis jeg var dig ville jeg tjekke sådan noget som KABE eller FÄRG ud. Det er ikke maling, men indfarvet spartelmasse, og det ser bare super godt ud i et soveværelse. Har postet nogle billedet af det nedenfor. Jeg skal selv til at i gang med det i min stue :)
Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.