johanne_mosgaard

Udsmykning af væg ved brændeovn

Johanne Mosgaard
6 år siden
Vores brændeovn skal udskiftes og i den forbindelse ønsker jeg at gøre noget ved den store kedelig væg omkring den. Jeg ønsker at lave et hul til brænde og samtidig har jeg lyst til at beklæde hele væggen med rustikke sten ved hjælp af stenpaneler (se vedhæftede).

Min mand er nervøs for at det bliver for meget med hele væggen der stikker ud. Nu elsker jeg "for meget" og stuen er et stort rum med kæmpe vinduer. Huset ligger midt i skoven, så hvis noget hus skal kunne bære den slags udsmykning er det her.

Derudover overvejer jeg betongulv og hvidt gipsloft med falske bjælker.


På sigt ønsker vi også at benytte de samme sten på hjørnerne af huset udendørs og har planer om et græstag. Bare lige for at give jer en idé om vores stil som er 'hytte-i-skoven-stil'.

Har brug for jeres inputs: væggen omkring brændeovn og de resterende vægge. Hvad synes i?

Har i erfaring med sten paneler der ligner rustikke sten og ikke de aflange paneler?

(2) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.