trine_pro

KONKURRENCE: Vind blender fra Electrolux

Houzz Danmark Afstemninger
3 år siden
sidst ændret:3 år siden

Weekenden er lige om hjørnet, og det fejrer vi med en spændende konkurrence, der kan gøre weekenden endnu bedre! En af jer har nemlig muligheden for at vinde en blender fra Electrolux til en estimeret værdi på 3.299 kr.

Du kender det sikkert - det er endelig weekend, du har gæster, og du ender med at styrte rundt i køkkenet i stedet for at snakke med dine gæster. Det har Electrolux en mulig løsning på i deres nye kampagne, hvor de sætter fokus på at maden tilberedes sous vide; dampet "under vakuum". Du kan se mere om tilberedning med sous vide i videoen nedenfor.

Når du tilbereder maden sous vide, får du ifølge kampagnen mere tid og overskud til dine gæster i stedet for at stresse over maden i køkkenet. På den måde bliver der f.eks. tid til at servere en lækker drink til dine gæster. Du kan nu vinde blenderen fra videoen nedenfor, så du kan overraske dine gæster med en spændende, iskold drink, ligesom Herman.

Sådan deltager du:

1. Fortæl os, om du har brugt sous vide til madlavning ved at deltage i afstemningen
  2. Beskriv en god aften med gæster med ét ord i kommentarfeltet nedenfor

Konkurrencen slutter den 26. juni, hvorefter vi finder en vinder. Du kan læse vilkår og betingelser her. Konkurrencen er nu afsluttet.

Ja
Nej
Andet - uddyb gerne i kommentarfeltet

(41) kommentarer

Flere diskussioner
Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.