Indretning af lille badeværelse i lejlighed
7 år siden
sidst ændret:7 år siden
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(12) kommentarer
- 7 år siden
- 7 år siden
Relaterede diskussioner
Hvilken af disse to lamper skal jeg vælge til min nye lejlighed?
Kommentarer (7)I de gamle dage var alle (gløde)lamper varme (bogstaveligt og lysmæssigt). I dag LED-teknologien giver mulighed for både at regulere farvetemperatur og lysstyrke og dermed skabe smukt stemningslys til enhver situation: varmt lys giver hygge, kold lys aktiverer og giver energi. Til det "varme hjem" vil jeg anbefale en kobberlampe der "varmer" selv når lampen ikke er tænd. Tjek marinov.dk - locus bipes kobber, håber I kan lide det :-)...Se flereRenovering af lille toilet i hus fra 40-erne.
Kommentarer (9)Tak! Ved skift fra stående til væghængt toilet indbygges cisternen, denne dybde pakkes ofte ind med væg men i dette tilfælde valgte vi at udnytte dybden og lave en træhylde der kunne skabe en materialemæssige sammenhæng med vores interiør ved køkken som er beklædt med egefiné (se evt. foto på min profil). I bunden er der adgang til gulvvarme termostat og øvrig teknik....Se flereDilemma - indretning af et lille L-køkken
Kommentarer (5)Tillykke med lejligheden! Det er lidt vanskeligt at komme med et godt bud, uden informationer om hvor disse rør og faldstamme er placeret. Men jeg har lavet et foreslag til en lille optimalisering. Det er dårlig grafik og der er ikke taget hensyn til farver/design - men mere som foreslag til indretning. Du kan vælge at beholde et væghængt bord som der er nu, for at bibeholde en lille spiseplads + bord/arbejdsplads, eller sætte smalle underskabe (Du kan få 30cm dybe 'underskabe' ved at købe overskabe i stedet for underskabe + sokkel og bordplade) Du kan købe smalle opvaskemaskiner fx gennem Whiteaway.dk, hvor du faktisk kan sætte størrelse (dybde/bredde) ind som søgekriterie - super smart! På mit foreslag har jeg ikke sat overskabe i køkkenet - jeg ville umiddelbart råde dig til at sætte hylder op fremfor skabe. Der er dog fordele og ulemper ved begge dele. Hylder har den enorme fordel at det skaber meget mere 'luft' i rummet - især hvis man er god til at holde dem ryddelige. Dog skal der noget oftere tørres støv af ;) Overskabe er modsat rigtig gode til at gemme rod (hvis man ikke er så meget til at holde ting rene og ryddelige, er det nok en god løsning), men kan til gengæld hurtigere få rummet til at virke kompakt og proppet....Se flereHjælp til indretning af køkken som skal ombygges
Kommentarer (4)Jeg kan godt se dilemmaet, men tænker rent praktisk at det er rarere at have komfur og vask tæt (jeg ville placere komfuret på nordvæggen). På den måde er arbejdszonen indenfor kort afstand nemlig. Jeg synes dog ikke at det bliver urealistisk lidt plads. Jeg har selv 170 cm bordplads i alt, men bruger kun de 110 cm mellem vask og kogeplader. Jeg har så også en ekstra dyb bordplade, så jeg kan 'rode' lidt den vej. Hvad for et komfur tænker I at få? Hvis I køber glaskeramisk eller induktion kan man jo bruge pladsen som bordplads når det ikke er i brug. Ellers kan jeg anbefale at holde bordpladen ren for ting - jeg ser ofte at folks bordplads går til kaffemaskiner, frugtskåle, knivblokke, krukker etc. Jeg er selv glad for IKEAs skinnesystemer, som putter tingene op på væggen, og hjælper med at holde bordpladsen ren (og brugbar!). Jeg tænker at en større ulempe ved at bygge en skabsvæg er at man lidt 'mangler' afsætningplads til ting fra ovnen + til varer der skal ind i køleskabet. Men det kunne evt afhjælpes en smule hvis man byggede det som det sidste billede. - Jeg var også vild med bænke-løsningen :). Du kunne evt bygge det i gangen, i stedet for en egentlig garderobe....Se flere- 7 år siden
- 7 år siden
- 7 år siden
- 7 år siden
- 7 år siden
- 7 år siden
- 7 år siden
- 7 år siden
- 7 år siden
Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore
ptrisja