interieurdesigndk

Brugskunst - Et politisk opråb eller en designtendens?

interieurdesigndk
6 år siden
sidst ændret:6 år siden

Det bliver i stigende grad populært at videresælge i stedet for at smide ud. Måske er det en del af den grønne miljøbevidste bølge. Måske er det et opgør med vores forbrugssamfund. En ting er i hvert fald sikkert. Hos Interieur & Design i Birkerød støtter vi udviklingen indenfor brugskunst, og vi har igennem de seneste år orienteret os imod de muligheder, der følger med. Det kan I undersøge nærmere på www.interieur-design.dk hvis I har lyst.

Brugskunst er både et politisk opråb, men det er også et opgør med den kulde, der traditionelt har fulgt med minimalismen. Det betyder, at jeg også ser udviklingen som en bevægelse imod hjemmelighed og personlighed i indretningen. Det er interessant, og det har vi også været opmærksom på i vores seneste indkøb, hvor en mere boheme og meditativ tilgang til vores udtryk forhåbentligvis skinner igennem. Hvis den nye tendens ikke siger dig noget, vil det formentlig betrygge dig, at vi også holder fast i den mere stilsikre og rustikke tilgang. Det er spændende at følge med i, hvordan nye tendenser blander sig med de nuværende og skaber nye univers.

Jeg har set tiden navigere imellem mange forskellige tendenser, og jeg vil fortsat følge med. Det er efter min mening essensen af det her felt, og vi vil i vores butik på Hovedgaden 2 i Birkerød præsentere vores fortolkning af tidens indretning. Hvis du føler dig inspireret, håber jeg, at du vil komme forbi.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.