koekkenskaberne

Køkken: Mørkt Wengé eller massivt lyst egetræ?

Skal man vælge det mørke og rå look med Wengé køkkenet? Eller bruge det lidt lettere massive egetræ? Hvad synes du?


Massiv wengé køkken · Mere information

Køkken i massivt egetræ med runde fræsede greb · Mere information

(7) kommentarer

  • maiselv
    6 år siden
    Synes en normal eg giver varme, som jeg lidt savner ved den røgede eg som ellers er virkelig smuk. Hvis jeg var til sort/hvid indretning ville jeg vælge den mørke.
    Køkkenskaberne ApS thanked maiselv
  • bhlaugesen
    6 år siden

    Helt klart den lyse eg - Det er hvad jeg går efter til vores køkken i det nye hus. Jeg syntes dog det er svært og finde til en pris hvor man kan være med når man ikke har flere hundrede tusind til et køkken.

    Gid jeg havde et pengetræ :-)


    det lyse fordi det er mest praktisk og fordi det giver en god varme til rummet uden at blive for mørkt :-)

  • PRO
    RJ Arkitektur
    6 år siden

    Hej.


    Det kommer helt klart an på resten af huset. Det bedste du kan gøre er at smide et par billeder og måske en plantegning af de eksisterende og eller ønskede forhold.

    En god ide er ofte at blande farvesammensætningen lidt, så du får lidt kontraster ind i designet. Sammensætningen af de forskellige overflader og farver er altafgørende for hvordan resultatet bliver.

    Lofttype og farve? Gulv? Husets arkitektur ?

  • PRO
    RJ Arkitektur
    6 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}6 år siden

    bhlaugesen: Hvis du gerne vil have lys eg, så har TVIS lige lanceret en ny finerplade med eg. Den er faktisk OK. Så kan du købe billige ege-bordplader i stangvare (max 3 meter) og lave navlesamlinger i hjørnerne. Så har du et billigt egekøkken :-)

  • j_seb
    6 år siden

    Hvad er en "navlesamling" mon?

  • PRO
    RJ Arkitektur
    6 år siden

    Hej.

    Det er en samling med/af synlige rundstokke.

    http://goerdetselv.dk/materialer/traeplader/samling-med-synlige-dyvler


Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.