hoeibye

Dyr terrasse i beton?

Linda Hoeibye
6 år siden

Vi skal i gang med at bygge hus med stor terrasse. Efter snak med entreprenør er vi blevet opmærksomme på, at en terrasse i beton (evt. med fliser) koster mere end 120.000 kr. mere end en træterrasse. Er der nogen, der har erfaring hermed? Kan man bruge præfab. betonplader eller andet, der er billigere - for vi vil rigtigt gerne have en terrasse med fliser.

(6) kommentarer

  • PRO
    Nydan Tegnestue ApS
    6 år siden
    Det lyder som en voldsom stor terrasse? træterrasse og flise terrasser ligger prismæssigt ikke langt fra hinanden. Selvfølgelig helt afhængig af materiale valg. Hilsen Michael Jensen Nydan Tegnestue
  • Gert Spender
    6 år siden
    Det lyder vildt, prøv lige at opliste lidt flere detaljer, som størrelse på fliser og areal.
  • Linda Hoeibye
    Forfatter
    6 år siden

    Den er 40 m2 stor. Hvis du har tips til konstruktionstype, er det meget velkomment.

  • PRO
    Nydan Tegnestue ApS
    6 år siden
    40m2 fliseterrasser med bund på plant underlag må max. koste kræver.500,0O incl.moms fliseterrasser som 50x50
  • PRO
    Have Alfen
    6 år siden

    Hej har du løst problemet med terrassen ? hvor i landet bor du ?

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.