carohansen

Bogorm med skråvægge

carohansen
6 år siden

Hej! :)


Der er en skråvæg langs hele den ene langside på mit værelse, som minimerer indretningsmulighederne ret meget. Derudover har jeg et stort skab langs den anden langside, som yderligere besværliggør indretningen. Sidst men ikke mindst elsker jeg bøger, og jeg vil gerne have en hel væg, hvor der udelukkende er bøger og mit fjernsyn. Jeg har lidt tænkt på at lave denne væg, der hvor min seng står (se billede), men omvendt kan jeg også godt lide, at min seng står inde i et lille hyggeligt "hak".


Jeg håber derfor I vil hjælpe med nogle idéer til, hvordan jeg kan lave min bogvæg på den væg, hvor mine bøger er nu, eller komme med et forslag til, hvordan jeg kan lave den på væggen ved sengen, og så rykke sengen til et andet godt og hyggeligt sted


Mine bogreoler er fra Bilka: https://www.bilka.dk/bolig/opbevaring/rumdelere/fix-rumdeler-med-6-rum---rosa/p/100269004?event=32&point=4


Min seng er 140 cm x 200 cm (overvejer at gøre det til en palleseng)

(5) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.