maiselv

Lamper til kip på 1.sal

maiselv
6 år siden
Har i forslag til lamper til 1.sal som ikke blænder? Har tre lampeudtag men kan også vælge kun at hænge i en eller de sidste to. Har vedhæftet billedet af de tre le klint 172 i stuen. Li der hvor billedet af første sal er taget (i kommende trappeopgang) kommer der 3 af den vedhæftede lampe i messing som kommer til at hænge som le klienterne. Please forslag. Noget der fylder, måske messing, godt lys... og ikke mindst pæn nedefra;)

(7) kommentarer

  • torsten dam
    6 år siden

    overvej også en klassikker bubblelamp designet af George Nelson i 1947 for Herman Miller : http://www.casashopping.dk/produkter/?brand=6849-herman-miller---bubble-lamps med dæmpbar LED kan du al den lys i har behov for samt et tidløst og let udtryk som ikke clasher med rummet

  • maiselv
    Forfatter
    6 år siden
    De er også pæne tak for forslag. Bliver nok en kende for dyr med mindre jeg kan finde nogle på dba
  • torsten dam
    6 år siden

    det er en klasikker og pga det high tec materiale, man opfandt i begyndelsen af halvtrdserne gulner de ikke og er nemme at rengøre. jeg ved at der er nogle modeller med ekstra nedsættelse på casashopping (Du kan nok gætte, hvor jeg arbejder :-) ) og pøjpøj med dba , det er helt klart også en mulighed .

  • maiselv
    Forfatter
    6 år siden
    Spændende - hvad hedder den, kan man købe den hos dig og hvad koster den?
  • PRO
    Livingplus Interiør
    6 år siden

    ja den kan du købe hos mig og den koster 4500 kr. + pærerer. Alternativ forslag er også disse som fås enten sort med guldmetal på indersiden, eller helt i kobber. De vil også være flotte, og materiale valg alt efter din øvrige indretning

  • PRO
    Livingplus Interiør
    6 år siden

    og de koster også begge under 5000 kr. og også super flotte over et langbord f.eks.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.