livingplus

FØR/EFTERBILLEDER af Soveværelse indretning

Et meget upersonligt soveværelse fik stemning med tapet fra Christian Lacroix, Nyt sengetæppe med stof fra Casamance, flagrende transparent tekstil som flot afskærmning til walk-in rum, og grå malet jern lysekrone.


Soveværelse før:

(5) kommentarer

  • Karen Herløv Horte
    6 år siden

    Hvor er det et hyggeligt soveværelse. Jeg synes dog at der mangler et gardin til at ramme vinduet ind. Alt er så feminint og blødt, men vinduet er hårdt og firkantet. Det ville noget stof kunne bløde op for.

  • PRO
    Livingplus Interiør
    Forfatter
    6 år siden

    Det er jeg enig med dig i, men kunden valgte her blot at nøjes med de rullegardiner de allerede havde. vh. Ann

  • Nicholas Rose
    6 år siden

    Fin stemningsfyldt forandring, tillykke med det!. Må give Karen ret i noget gardin til vinduet, syntes sengen kunne gøres flottere med en senge ramme som denne....;-)

  • PRO
    Livingplus Interiør
    Forfatter
    6 år siden

    Tak Nicholas, og rigtig nok, at sengen også kunne få et løft, men det er jo kunden der bestemmer hvad de vil bruge deres penge på, og det hjælp da med et sengetæppe, som passer til resten af rummet og dækker delvis de neutrale ben på deres eksisterende senge :-)

  • Danniella Boysen
    5 år siden

    Ser fint ud!

    Livingplus Interiør thanked Danniella Boysen
Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.