jonathangaardhave

Sengeborde til soveværelse

Jonathan Gaardhave
6 år siden
sidst ændret:6 år siden

Hej alle designnørder

Sagen er den, at min kæreste og jeg netop har købt hus. Det er fantastisk, og vi glæder os rigtig meget til at flytte ind og indrette huset, så det bliver indbydende, pænt og føles som vores hjem. Vi har allerede købt en række af vores kommende møbler, og desto mere vi kan have styr på, inden vi får nøglerne, desto bedre.

Jeg håber, at I kan hjælpe lidt med et sengebord til soveværelset. I sidste uge købte vi nye elevationssenge.

Valget faldt på denne model: https://soevnogmiljoe.dk/produkt/21/vision-elevationssenge-160x200-cm.

Vi kunne naturligvis godt tænke os, at sofabordet passer til sengen. Et stilrent design af at foretrække. Det skal også gerne passe til guvlet - her er tale om lyst parketgulv.

Budgettet er ikke fastlåst, så I skyder bare løs :)

(1) kommentar

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.