trine_pro

Hvor meget tid bruger du på havearbejde?

Endelig er foråret kommet, og vi kan nyde de lune og solrige timer og dage udendørs!

Har du grønne fingre, betyder det sikkert også mere tid på knæ i havens bede eller flere timer i selskab med altankasserne. Vi er nysgerrige på at vide, hvor lang tid du egentlig bruger på have-, altan- og terrasse-arbejde, når der er forår og sommer i luften?

Fortæl gerne i kommentarfeltet nedenunder, hvad din yndlingarbejde i haven er...

Houzz Tour Slots Allén, Slagelse · Mere information

Mindre end en time om ugen – jeg undgår det helst
1-2 timer om ugen
2-4 timer om ugen
4-7 timer om ugen
7-10 timer om ugen
Mere end 10 timer om ugen – og helst så meget tid som muligt
Jeg laver slet ikke havearbejde eller det der ligner

(7) kommentarer

• . .

I løbet af sommeren bruger jeg mange timer på at fjerne visne blomster, plukke bær - og indfange dræbersnegle. De to første ting er ren fornøjelse, den sidste absolut hadearbejde (ca. 3 kvarter hver dag fra midt juni til beg. nov. adrr).

• willerup
    Haven skal være indrettet så du enten elsker at arbejde i den som en slags terapi, eller også skal den være med nemme og enkle hække og græs. En gave må aldrig være en øv opgave. Elsker man huset, så gør haven akkurat så nem, at det hele virker sammen.
  • Signe Hastrup

Vi bor billigt på Frederikshavn og der har vi en kæmpe have. Der kan jeg snildt bruge op i mod 2-3 timer, det er en form for afkobling fra hverdagen, så det har jeg intet i mod.

• Houzz-bruger-ID-263879988

Jeg må nok indrømme at når det kommer til haven så vil jeg hellere ligge på stranden på en eller anden charterdestination end bruge tiden i haven. Det skal vare være så nemt som muligt at ordne den.

• Martin Jensen

Jeg bruger mange timer hver uge i haven. Jeg har svaret 7-10, men De fleste uger mens det er forår og sommer vil jeg nemt kunne bruge så mange timer på en enkelt dag.

• Kim Jensen

Vi bruger mange timer i have og elsker at hygge. For os er det vigtigt at skabe små rum i vores have og gør derfor flittigt brug af både store og små krukker. Det er altid vigtigt at huske, at der er meget mindre arbejde med store krukker, da de ikke skal vandes så ofte, som de små krukker.

• Signe Hastrup

Vores ejendomsmægler fandt en rigtig pæn ejendom til os, med en kæmpe have. Jeg brugte i sommers op til 5 timer derude, med børnebørnene rendende rundt. Det er hårdt, men det bliver bare så pænt, når det første er overstået!

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.