jette_thomsen71

Hjælp til Gardiner!!

Jette Thomsen
14. december 2018

Hej

Min familie og jeg er for 2 måneder flyttet i vores drømme hus nord for københavn,

Da vi overtog huset, var der stadig gardiner i de fleste rum som vi overtog.

Jeg går dog med flere tanker om at få dem alle udskiftet i start det nye år, men med alle de typer der findes i dag, som stadig gerne må være praktiske når man har 3 børn er jeg lidt i tvivl om hvor man får den bedste råd og vejledning til moderne flotte gardiner i farver der passer ind i de enkelte rum.

Ville sætte stor pris på hvis nogen kunne vejlede, eller give god anbefaling tilbage.

Jeg har personligt hørt om gardinbussen, men vil meget gerne høre fra andre, tænker det var et godt sted at spørge :)

Bedste hilsner

Jette

(2) kommentarer

• PRO
    MICROCOSMO Interior Design

Hi!! I answer you in english if you can understand. If I well understan you ask about curtain. Actually with e children,to ha a comfy home should be better a solution like in the photo down here

Jette Thomsen thanked MICROCOSMO Interior Design
  • Jette Thomsen

Hej

Det er helt ok, du for dig lige svar tilbage på dansk igen :)

Jeg er personligt mere til lidt "nyere" design ( stil ) børne gardinerne er rigtig fine, men hvor kan man finde det?

Har kigget på disse 2 sider her i weekenden, nogen der kan anbefale en af de steder?

Gardinbussen-prisgaranti Eller Bestil-gardinbussen ?

Ellers er vi stadig meget åbent for andre ideer, gerne med et link så jeg har noget se nærmere på:)

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.