poul_rothberg

udendørs tapet?

Poul Rothberg
4 år siden

Jeg skal flytte i andelsbolig og vil gerne bygge en læmur af natursten ude i haven. Det må jeg ikke - men jeg må gerne opsætte et hegn.
Tænker derfor at man måske kunne beklæde et sådant hegn (trailerplade) med et flot tapet med naturstensmotiv.
Nogen der har erfaringer?

(1) kommentar

  • ptrisja
    4 år siden

    Jeg kan ikke forestille mig at det vil holde eller se pænt ud, men du kan altid forsøge dig med en gedigen mængde lak ovenpå.

    Nu ved jeg ikke hvad du præcis mener med “natursten”, men har set flere slags fliser der kunne passe ind under den kategori. Måske man kunne lave et mere realistisk lignende hegn vha. fliser på en plade (i steder for tapet). Jeg har vedhæftet et par billeder nedenfor af nogle eksempler på forskellige fliser man kan købe:

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.