audra_h

Soverom design

Audra H
3 år siden

Hei, Vi har flyt tilbake til våres hus , men kan ikke bli ferdig med soverom at det er wow effekt :/
Kan dere hjelpe meg å finne riktig farge for puter og teppe ? Tusen takk.

(4) kommentarer

  • PRO
    Incado
    3 år siden

    Jeg ellers det ser rigtig fint ud - Det der fanger mig mest er at farverne er meget i samme spektrum. Det kunne måske være en god idé at finde noget som kunne bryde det lidt op. Enten et billede, nogle puder eller noget helt tredje?


    Hos Incado sælger vi plakater, malerier og farvede rammer. Vores farvede rammer ville være et godt bud på en måde at få den her "wow-effekt" I leder efter.


    Held og lykke med projektet!


    //Jakob, Incado

  • Houzz-bruger-ID-885444994
    2 år siden

    Hej Audra


    Jeg kan klart anbefale Høng Gardin- og Gulvservice i forhold til valg af gardiner og tæpper til soveværelset - de har mange forskellige kvaliteter og farver, som skaber rigtig god stemning. Du kan bestille dem til at køre ud, så du kan se det hjemme hos dig selv inden du beslutter dig. Det synes jeg personligt er rart når jeg skal købe noget som jeg skal sikre passer til det jeg allerede har.

  • Houzz-bruger-ID-986184979
    2 år siden

    Hej Audra,


    når det kommer til indretning af soveværelset er det altafgørende at skabe en hyggelig stemning og hjemlig stemning. Jeg synes personligt at der er noget helt særligt ved naturprodukter i indretningen. Hjemme hos mig selv har jeg de flotteste lammeskinds tæpper, der både pryder mit gulv og som sengetæppe. Herudover har jeg puder i ægte lammeskind, der er virkelig flotte og netop giver det 'ekstra' du leder efter. Du kan finde et stort og bredt udvalg af lammeskind og puder i ægte lammeskind samt sengetæpper hos naturescollection.dk. Det er helt klart et besøg værd!

  • Margit Lærke
    2 år siden

    Jeg synes det er flot allerede. Der er flere former og texture, men i samme farveskala. Det er flot og roligt.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.