trinenyborg

Hvilke overvejelser skal man gøre sig når man skal lave badeværelse?

Trine Nyborg
7 år siden
sidst ændret:6 år siden

Som mange af jer måske allerede ved, så købte jeg for en måneds tid siden en ny lejlighed, som skal have den helt store tur. Hvor soveværelse, stue og køkken ligger lidt mere til højrebenet er jeg lidt på dybt vand, når det gælder badeværelser. De er dyre at lave og der er så mange ting man skal tænke på inden man hopper ombord i projektet. Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er nogle fif eller overvejelser jeg særligt skal gøre mig? Er der f.eks. fordele/ulemper ved størrelsen eller farverne på fliserne? Hvilke former for opbevaring fungerer godt på et badeværelse osv. Vores badeværelse er mellemstørrelse (omkring 5-6 kvadratmeter) og har ingen vinduer! På billedet ser i badeværelset som det ser ud nu - som I kan se er det noget af et projekt, vi har foran os!


(12) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.