trine_pro

Hvor meget betyder miljøet og klimaet, når du bygger og renoverer?


Ørestads Boulevard 57A, 3. 309. · Mere information


Prisen, kvaliteten, materialerne, farverne, udtrykket, funktionaliteten, holdbarheden, resultatet...

Der er nok at tænke på, når man bygger nyt, bygger om eller renoverer, og samtidig er der mere end nogensinde fokus på bæredygtighed i hjemmet.


Så hvor meget betyder klima- og miljøhensyn – ærligt talt – for dig, når du bygger eller renoverer?


PS. Har du taget klima-quizen her: Test dig selv: Hvor klimavenligt bor og lever du egentlig?

Jeg tænker ikke på miljø og klima, men fokuserer kun på, hvad jeg umiddelbart selv får ud af byggeriet.
Jeg er bevidst om klima og miljø, men tager kun hensyn til det, hvis det ikke forringer kvalitet eller komfort eller gør tingene dyrere.
Klima- og miljøhensyn betyder en del, og jeg er klar til at gå en smule på kompromis med andre faktorer og betale en smule ekstra – men det har ikke førsteprioritet.
Hensynet til klima og miljø står helt klart øverst på listen, og jeg går gerne på kompromis med det meste andet (også prisen!) for at bygge bæredygtigt.

Kommentar

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.