webuser_987016

Hvordan kommer hyggen ind i vores stue

Mette Engel
7 år siden
sidst ændret:6 år siden

Vores stue driller os. Vi synes at sofaområdet ikke er hyggeligt. Det er ligesom for åbent. Vi har haft drejet sofaen men det var dumt, forstået på den måde at der hvor der var flest siddepladser - der sad man dårligst i forhold til tvét. Vi tænker også om vi skal sælge sofaen og købe en eller nogle andre. måske 2x3ér sofaer.. eller hvad tænker i? i er 5 pers. i familien så der skal jo være plads til alle. Eller skal man købe en lækker stor lænestol og den ligesom skærmer af mod resten af stuen og derved skaber hygge i sofaområdet. Hjælp !! hvad er jeres råd. Vi har også en bogreol mere aller de to som allerede er sat op som vi meget gerne ville have ind i stuen da vi har mange bøger. Men hvor?



(5) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.