gitteronald

ideer til badeværelse

gitteronald
5 år siden
Hej,

Jeg troede ikke det var muligt, men jeg er simpelthen blevet helt tom for ideer til hvordan vi skal indrette vores nye badeværelse.

Vi har købt et dejligt hus på landet, men grundet K3’ere og ulovlige nedløb skal det ene badeværelse shines op før planlagt.

Skabsmøblet og vasken er fint og kun 2 år gammelt, fliserne skal skiftes og brusekabinen er lidt klodset med trin ned.

Vi har små børn så et badekar vil ikke være tosset men ikke nødvendigt, da der ikke må blive for klemt. Der skal også være plads til bleskift.

Hvad vil I gøre og hvilke filser vil I vælge, som gerne må være lidt moderne men samtidig passe til et hus på landet?

Håber der er nogen, der kan give mig nogle indspark ☺️ jeg har desværre ikke så mange billeder, da vi ikke har overtaget huset endnu. Vil gerne bruge lidt af sommerferien på at finde fliser og lægge planer.

(3) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.