webuser_73498

Min kæreste og jeg skal have lavet en mindre udvidelse, nogen ideer?

Signe Hastrup
6 år siden

Vi har længe gået og overvejet, at udvide med en udestue. Vi så et hus med den lækreste udestue i fjernsynet den anden dag, som så vildt pæn og lys ud, og tænkte wow, det kunne faktisk godt lade sig gøre i vores hus. Vi bor i storkøbenhavn, og har masser af plads i haven.


Mit spørgsmål til jer er, om i har haft erfaringer med at få bygget nogen ekstra til jeres hus? Hvem har i kontaktet om projektet? Har i undersøgt eventuelle servitutter osv? En ven af familien, som også er boligadvokat, anbefalede at vi lige undersøgte vores dokumenter og at det ville være en god idé hvis han gennemgik dem, bare så vi ikke får lavet noget ulovligt i huset :-)


Hvordan anbefaler i vi får det indrettet? Jeg går ikke ud fra at det tager fandens lang tid, så jeg kan lige så godt begynde at planlægge.


(1) kommentar

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.