anders_riedel

Program til at tegne garage/hus

Anders Riedel
7 år siden
Er der anbefalinger til et program til at tegne en ny garage i 3D. Programmet er til en amatør der dog har snust til diverse 3D programmer gennem de seneste 20 år uden for alvor at have brugt nogle af dem. Må gerne koste op til ca 500 kr hvis det er det værd og meget gerne være online-baseret. Har svært ved at ville det helt rigtige.

(2) kommentarer

  • ptrisja
    7 år siden

    Hvad med Google SketchUp? Jeg bruger det selv til mindre konstruktioner, og synes det er meget brugervenligt (af et 3D-program at være). Jeg ved at andre bruger det til enormt avancerede ting - det har jeg dog ikke erfaring med... Der er i øvrigt masser af god hjælp at hente på f.eks. Youtube fordi det er så kendt.

  • PRO
    Møller Nielsens Tegnestue
    7 år siden

    Hej Anders

    Google SketchUp er også mit umiddelbare bud - tror ikke at du får meget bedre, hvis du har et budget på 500 kr.

    Jeg bruger selv Revit architecture (fra Autodesk) som er et professionelt program i en hel anden prisklasse - og et fremragende og meget intuitivt program.

    Også jeg har "snust til" (- eller måske nærmere inhaleret) en række 3D programmer og Revit er efter min mening i en klasse for sig både mht. muligheder og brugerflade.

    Jeg mener at man frit kan bruge en 30 dages prøveversion, så hvis kan nøjes med det, var det måske værd at undersøge.

    Mvh

    Rune Dybkjær

    www.mntarkitekter.dk

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.