annikaolesen

Søger smarte påfund til opbevaring af jakker, sko, tasker mm i gangen

Annika Olesen
7 år siden

Min gang er alt for lille, eller også har jeg for mange jakker og sko. Kunne virkelig godt bruge nogle gode ideer til hvordan man kan opbevare det smartere. Lige nu har jeg en lang knagerække (hvor det bugner med tøj!) og en lille bænk med plads til opbevaring, og det er stadig ikke nok! Hvad gør i?

(4) kommentarer

  • ptrisja
    7 år siden
    Jeg er absolut i samme båd. Mit bedste tip er en hylde under loftet til sko. Der generer de ikke så meget, og det gør på en eller anden måde også gangen lidt hyggeligere. Du kan også bruge hylden til opbevaring af jakker/andet i kasser. Derudover prøver jeg selv så vidt muligt kun at opbevare de ting jeg bruger dagligt i gangen, og pakker vinterjakker og sådan lidt væk når der ikke er brug for dem.
  • Annika Olesen
    Forfatter
    7 år siden

    Tusind tak Ptrisja! Jeg synes det virker helt genialt! Er ikke sikker på der er højt nok til loftet i min gang, så må hjem og måle efter arbejde. Ved du hvor højt der er til dit og generer de/banker du hovedet ind i dem?

  • ptrisja
    7 år siden
    Min hylde hviler henover 2 dørkarme, så den er i en god højde (en 215 cm fra gulvet), og generer derfor slet ikke. Jeg skal med mine 170 cm stå på tæer for at nå tingene deroppe. Jeg har 268 cm til loftet mener jeg, så der er også god plads fra hylden til loftet - også mere end der reelt er brug for.
  • ptrisja
    7 år siden

    Hvis du har vægplads kan jeg i øvrigt også varmt anbefale IKEA TRONES sko-skabene. De kan rumme en del - både tøj, sko og tilbehør, uden at fylde for meget i rummet, og de kan stables som man ønsker. Jeg har selv et sæt bag en dør, og har gjort som på billedet og sat en træplade ovenpå, så det ser lidt mere 'eksklusivt' ud.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.