anna_5

Vad kostar det att anlita en inredare?

Stina5
8 år siden

När jag ser alla fina inredningsbilder här på Houzz blir jag så sugen på att fixa till hemma. Tänk om en inredningsdesigner kom hem och fixade till rummen - hur fint skulle det kunna bli då? Men vad kostar det egentligen att anlita en inredare? Någon som vet? Tar de betalt per rum eller i tid och hur mycket tid är det då rimligt att de ägnar ett rum? Jag är också nyfiken på hur processen ser ut. Någon som vet?


Interior Styling projects · Mere information

(7) kommentarer

  • PRO
    Caroline Ek Design
    8 år siden

    Hej Stina5,

    jag jobbar som inredare och tar gärna en diskussion med dig.

    Man kan lägga nivån så olika så det är svårt att säga :"Detta är priset" Vi kan tillsammans skapa dig en stilbibel där du själv landar i din egna smak och fortsättningsvis kan göra mycket själv. Eller ta jag fram ett förslag, efter samtal med dina önskningar och genomför det. Då du slipper lägga ned den tid du kanske inte har för att skapa det hem som du önskar.

    Men som sagt. Om du vill veta mer hur jag jobbar så kan du gå in på www.carolineek.se eller slå mig en signal så tar vi ett förutsättningslöst möte. Trevlig helg, Caroline

  • PRO
    FEEM Interior Design
    8 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}8 år siden

    Hej Stina