Skriv en anmeldelse

Om os

Jeg er dansk kunstner, og hedder Michael Lønfeldt. Jeg elsker abstrakt kunst, og abstrakte malerier, hvor der bliver leget med kraftige farver, store kontraster og forskellige materialer. Jeg finder abstrakt kunst så interessant, fordi det gør mig nysgerrig på hvad det forestiller, og hvilke tanker der ligger bag værket. Og så giver det mig idéer til at tænke ud af boxen og finde gode løsninger i mange siutationer. Også når det drejer sig om forhold, der ikke umiddelbart har med mit kunstvirke at gøre. I mine unikke værker er der utallige små detaljer. Som det tager lang tid at lave – det er ikke sjældent jeg arbejder på motiverne i 2-3 måneder. Hvor jeg har bearbejdet dem 10-15 gange, inden processen er færdig. Som kunstmaler kan jeg ikke lade være med at se motiver overalt, hvor jeg bevæger mig rundt. Idéerne til motiverne får jeg ofte på rejser og ture på gåben, i bil eller på cykel. Meget tit stater det med, at jeg ser et interessant scenarie i naturen. Det kan være et bymiljø, et landskab eller noget helt tredie der tiltrækker min opmærksomhed. Fordi der er spændende linjer eller interessante farvekombinationer, der kan være et godt udgangspunkt for et flot maleri. Du finder kunst her på min hjemmeside: webside - httpa://artbylonfeldt.dk malerier - httpa://artbylonfeldt.dk/malerier/ lærredstryk - httpa://artbylonfeldt.dk/laerredstryk/ kunst plakater - httpa://artbylonfeldt.dk/plakater/

Tilbudte tjenester:

Brugskunst, Specialfremstillet kunst, malerier, lærredstryk

Områder, der betjenes:

Odense SØ, Danmark, Europa, Verden

Ekspert-information:

Kunstner Billedkunstner Grafisk designer ml@artbylonfeldt.dk

Kategori

Tilbage til navigering

Virksomhedsdetaljer

Virksomhedsnavn

Art by Lønfeldt

Telefonnummer

52 30 24 55

Adresse

5220
Odense SØ
Danmark

Typiske job-omkostninger

900 - 20.000 kr.

Priserne variere alt efter størrelse og om det er malerier eller lærredstryk.

Følgere

Tilbage til navigering

Oplysninger

Tilbage til navigering

Anmeldelser

Du kan blive den første anmeldelse for Art by Lønfeldt
Indsend din bedømmelse
Kontakt Art by Lønfeldt
Danmark

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.