Katrine Martensen-Larsen er uddannet cand.merc. fra Handelshøjskolen i København. I en årrække arbejdede hun som Market Manager for Mulberry med base i London, sammen med sin eks-mand stod hun bag åbningen af restauranten 1 Lombard Street i Londons finansdistrikt og efterfølgende arbejdede hun som projektleder på reklamebureauet DDB i København. I 2003 stiftede hun KML Design, som udfører stylist-, indretnings- og tekstopgaver. Igennem årene har hun leveret utallige boligreportager til både danske og internationale magasiner og i 2008 udgav hun bogen Sommerhuset på forlaget Gyldendal. Katrine afholder en del stylistworkshops og er også kendt fra TV-programmet Skattejægerne på DR1. "Jeg hjælper meget gerne med indretningsopgaver - hvad enten det drejer sig om større projekter eller blot et enkelt besøg, hvor vi sammen får bedre styr på møbleringen af rummene. Jeg arbejder meget "hands-on" - så du kan godt forvente, at vi flytter rundt og rydder op i nips og andet overflødigt, når jeg kommer på besøg. Og så er jeg fortaler for, at vi genbruger det du har, fremfor at købe en masse nyt", forklarer hun. Katrine tegner ikke, til gengæld arbejder hun med moodboards når hun hjælper sine kunder, - "for at gøre projekterne visuelle og konkrete". Hun har udviklet konceptet MOODBOKS fordi hun selv har manglet en værktøjskasse med materialeprøver i arbejdet med sine indretningskunder. Et "gør-det-selv" indretningsværktøj, som hun også sælger. Du kan læse meget mere om konceptet og produktet her: www.moodboks.com. Du kan følge Katrine på hendes blog her: www.kmldesign.dk og på Instagram, hvor hun er at finde med profilen: katrinemartensenlarsen.
Områder, der betjenes:

Frederiksberg

Kontakt:Katrine Martensen-Larsen
Sted:2000
Frederiksberg
Danmark
Ekspert-information:
Typiske projekt-omkostninger:1.000 - 100.000 krPris pr. time kr. 1.500,- inklusiv moms.
Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.