23 kommentarer
Heather Phillips Casey kommenterede på en diskussion: need help ASAP as my room is now a mess
Synes godt om 226 kommentarer
Heather Phillips Casey kommenterede på en diskussion: What color should I paint my kitchen to make it brighter?
Synes godt om 9 kommentarer
Heather Phillips Casey kommenterede på en diskussion: This will be the beverage area, should I put back splash or not?
Synes godt om 3 kommentarer
Heather Phillips Casey kommenterede på en diskussion: What bed color should I choose??
Synes godt om 12 kommentarer
Heather Phillips Casey kommenterede på en diskussion: To paint or not to paint...this is my question
Synes godt om 39 kommentarer
Heather Phillips Casey kommenterede på en diskussion: Would it be a crime to paint my custom alder cabinets?
Synes godt om 105 kommentarer
Heather Phillips Casey kommenterede på en diskussion: cambria summerhill quartz and backsplashes
Synes godt om 4 kommentarer








