sendmailtilcami

Farver i flere rum i lejlighed

Camilla Johnsen
6 år siden
sidst ændret:6 år siden

Jeg er lige flyttet ind i en stor lækker hvid lejlighed. Den er super fin, nyistandsat, men helt hvid. Jeg drømmer om at give den ene lange væg i min stue én farve, langvægen bag sengen i soveværelset én anden, og fordelingsvægen i køkkenet enten en tredje der binder dem sammen, eller alternativt et tapet der kan gøre det samme.

Men nøj hvor er det svært. Min stil er simpel, nordisk, lys grå sofa, primært hvide møbler, blandet med lyse træsorter og støvede (pastel) farver og gamle teak møbler. Samme neuancer går igen i resten af lejligheden.

Min første tanke er en eukalyptus grå/grøn/støvet farve i stuen for at samle rummet, måske en støvet rosa eller lign i soveværelset der spiller godt sammen med spejl i lyst træ og Hvidt skab med lys træramme. Umiddelbart tror jeg man godt kan finde farver i de toner der spiller godt sammen når man ser dem ved siden af hinanden. - men hvad så med vægen i køkkenet med dørerne til stue og soveværelse. Den skal også have en farve eller tapet der samler det hele til en lækker samlet følelse af ro, hygge og varme.

Mon nogen af jer kloge mennesker har en ide? Eller evt en eller flere ideer jeg slet ikke har tænkt på??

Kom endelig frisk med alt i kan komme i tanke om. Er rimelig open minded så længe der ikke kommer alt for meget smæk på farverne. ;)

billed 1. Stue


Billed 2 - modsatte væg i stuen der ikke skal males.



billed 3. Soveværelse



Billed 4. Væg i entre/køkken med døre til de to rum. Man kan se begge værelser her fra.



Alle andre gode indretnings ideer tages imod med kyshånd. Og beklager rodet, er lige flyttet ind for 8 dage siden ;)

(2) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.