nhpeters

Bøger - gem, eller ej?

Nikolaj Peters
8 år siden

Jeg elsker bøger, men er splittet om jeg skal gemme alle de bøger jeg læser, eller ej. På den ene side synes jeg godt om at gemme bøgerne, men på den anden side vil jeg også gerne give dem videre, så andre kan få nytte af dem. Hvad gør I?


Private apartment · Mere information


(3) kommentarer

  • Mai Copsø
    8 år siden

    Jeg udvælger mine yndlings bøger og giver så dem væk, som jeg ikke kunne finde på at læse igen. Det er en god idé at rydde op i disse ting engang i mellem, for bøger kommer hurtigt til at optage rigtig meget plads i en stue.

  • Dorothea Gundtoft
    8 år siden

    Synes ikke man skal gemme dem væk- bøger har man købt fordi emnet interessere dig, dog kan der være bøger man ikke synes er så pæne så dem kan man ligge i skabet. Jeg kender flere der farve sortere deres bøger som giver et ret flot design præg. Læs f.eks. den her artikel https://www.houzz.dk/magasin/indretning-boeger-paa-display-vis-din-personlighed-i-indretningen-stsetivw-vs~50442375

  • Trine Vig
    8 år siden
    Jeg har altid fået at vide at man ikke skal smide bøger væk. De kan altid læses igen enten af en selv eller af andre. Lån dine bøger ud, både dine favoritter og andre bøger.

    Du kan farveorganisere din bogreol/væg og derved inkludere dem som et stykke kunst i din boligindretning.
Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.