trinenyborg

Kunstige blomster - go eller no go?

Trine Nyborg
8 år siden
sidst ændret:8 år siden

Falske blomster har eksisteret lige så længe jeg kan huske, og bliver pænere og mere naturtro med årene. Alligevel er der mange, som ikke bryder sig om dem. Hvad synes I - er falske blomster et go eller no go? Stem og uddyb i kommentarfeltet!

Blomster · Mere information

(9) kommentarer

  • Fannymilla Falking
    8 år siden

    NO GO :) Friske blomster dufter og spreder glæde og liv i hjemmet :)

  • Trine Nyborg
    Forfatter
    8 år siden

    Ja Sanne - I sådan et tilfælde er det jo fantastisk, at kunstige blomster eksisterer! Kan du anbefale nogle gode steder at købe dem, hvor de er meget naturtro?

  • sanne102
    8 år siden

    jeg har valgt at købe dem i fysiske butikker, når jeg lige er faldet over "de naturtro", da jeg et par gange er blevet lidt skuffet, når jeg har købt on-line. Men generelt er der en vis sammenhæng mellem pris og kvalitet/naturtro. Og så vil jeg sige, at der i de senere år er kommet rigtig mange naturtro blomster og planter. Så en egentlig anbefaling har jeg ikke rigtig :)

  • Jette Yde
    8 år siden

    Jeg har som sanne102 også et barn med omfattende pollen allergi så ægte blomster no go. Hvis det ikke var fordi mit hjem betegnes som en kirkegård for grønne planter, så havde jeg ihverfald nogen af dem:) Naturtro kunstige aner jeg desværre ikke noget om

  • Trine Nyborg
    Forfatter
    8 år siden

    Blomster og planter er min primære pyntegenstand i hjemmet, så ved ikke hvad jeg ville gøre hvis jeg havde allergi. Jeg er derfor nysgerrig - hvad pynter I med i stedet for blomster for at skabe hygge?

  • Jette Yde
    8 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}8 år siden

    Jeg bruger finurlige ting, kreationer, små boxe, skåle, hama perleskåle og sjove lysestager. En lille plakat i en pangfarve ramme og så står den bare på hylden ved siden af en zebra i pink plexiglas. Altså, der er ikke så meget en rød tråd, men det er farverigt, tosset og nemt at rykke rundt. :) Var det til at forstå, ha ha

  • Lisbeth Glud
    8 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}8 år siden

    Hvis man køber en rigtig god kvalitet er det bestemt en god idé; jeg bruger f.eks. kunstige grene i et rum hvor der ikke kommer lys ind ad naturlig vej. Levende blomster og planter ville ikke have en chance her. Naturligvis skal det kunstige ikke overdrives, men brugt med omtanke synes jeg at den dekorative virkning er fantastisk god. Jeg har af og til fundet noget rigtig flot og naturtro hos Bahne.

  • Valentina Andersen
    8 år siden

    Det er godt nok lang tid siden, at jeg har haft kunstige blomster. Tror mine var fra Ikea, men har faktisk fået lidt lyst til at prøve det igen nu hvor i alle siger at de er blevet bedre med året - og så er det jo billigere!

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.