trine_pro

AFSTEMNING: Åbent eller lukket køkken?

Houzz Danmark Afstemninger
8 år siden
sidst ændret:6 år siden

Åbne køkkener bliver mere og mere populære. Et åbent plan, hvor køkken og stue er kombineret til ét rum, er en fantastisk måde at maksimere pladsen, hvad end du har meget eller lidt af den. Traditionelt blev køkkenet anset som et sted, hvor man udelukkende lavede mad, men med de nye, åbne køkkener indtager rummet i højere grad en vigtigere plads i hjemmet, og er blevet det sted, hvor mange af os bruger det mest af vores tid hjemme, både med familie og gæster. Andre foretrækker derimod at lade lugten af mad og rodet fra madlavningen blive tilbage i køkkenet og holder af at have stue og køkken separeret, så hvert rum har sin egen funktion. Hvad synes du? Foretrækker du et åbent eller lukket køkken?


Andet - Uddyb i kommentarfeltet

(10) kommentarer

  • Fannymilla Falking
    8 år siden

    Jeg ELSKER åbne køkkener. Det er så hyggeligt og så kan man snakke mens man laver mad :)

  • Trine Nyborg
    8 år siden

    Jeg er virkelig splittet, men hvis jeg skulle vælge ville det nok ende med et lukket køkken med en stor åbning ind til stuen ;)

  • Birgitte Petersen
    8 år siden

    er mest til lukket, så har man flere rum at gøre godt med.

  • Annamusen
    8 år siden

    åbne køkkener :)

  • sanna57
    8 år siden

    Skal selv i gang med at renovere et rektangulært mørkt køkken alrum, der vender mod nord. Vil helt klart foretrække et åbent køkken, så jeg kan følge med i hvad der sker.


  • Trine Nyborg
    8 år siden

    Hej Sanna, det lyder dejligt med et nyt køkken. Vil det så sige i får flere kvadratmeter når i åbner op eller vil selve køkkenets størrelse forblive den samme?

  • Trine Hav Christensen
    8 år siden

    Det åbne køkken... Men måske med en eller anden form for diskret afskærmning..

  • PRO
    Energirenover.dk v/Thomas Guld
    8 år siden

    Køkken og spisestue i en åben løsning og tv stue for sig.

  • Sophia Møller
    8 år siden

    Åbent køkken!

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.