Hvad synes I om gennemsigtige brusekabiner?
9 år siden
Kan godt lide gennemsigtig brusekabine
Kan IKKE lide gennemsigtig brusekabine
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(16) kommentarer
- 9 år siden
- 9 år siden
Relaterede diskussioner
AFSTEMNING: Hvad synes du om et hvidt hjem?
Kommentarer (23)Historisk er det interessant, at det kun er ca. 50 år siden, at vi fandt på det med de hvide vægge, og efterfølgende alle de hvide møbler oven i. I "gamle dage" malede man alle vægge i farver, og lofterne med, mens gulvene ofte blev holdt i mørkbehandlet træ. Alle møbler havde kulørte farver og betræk, og gardiner var tunge og farverige. Nu opfører vi os som om det altid har været hvidt, der var det naturlige valg, men det er faktisk ret nyt. Hvidt er nemt, på den måde, at man slipper for at forholde sig til, hvad det ellers skal være; hvidt er et sikkert valg, men måske også et lidt umodigt valg. Hvidt er ret upersonligt, og fortæller ikke ret meget om hvem du er og hvad du sætter pris på. Så hvis du tør stå ved dig selv, kan du også vise noget om dig selv i indretningen, og blæse på om det er stilrent ifølge et eller andet dameblad. Jeg synes hvidt kan være super til rammerne, altså vægge og loft, men hvidt gulv og hvide møbler er sindsygt upraktiske. Et hjem er jo også noget der skal bruges. Har man børn skal de kunne være der, uden at far og mor får neuroser over at de spiser lakrids i sofaen fredag eftermiddag, og vennerne skal kunne få et glas rødvin uden at sidde på nåle af angst for at spilde. Der skal LEVES i et hjem, så derfor skal der også tænkes en god portion praktik ind i indretningen og farvevalget :-)...Se flereHvad synes i om indretning med citater og ordsprog?
Kommentarer (0)De sidste par dage er jeg faldet over en del hjem, som har brugt citater og ordsprog i deres indretning i både soveværelser, køkkener og stuer. Hvad synes I om indretning med citater, gør I det selv og i så fald, hvad er jeres yndlingscitat?...Se flereHvad synes I om denne lampe?
Kommentarer (4)Jeg synes den er super smart! Kan godt lide designet, og rent praktisk kan den jo stå i et hjørne bag både sofa og hjørnebord, og stadig lyse sofabordet op. Synes ikke nødvendigvis, at den altid vil være for stor til 16 m2 - det kommer nok lidt an på hvordan stuen ellers er indrettet. I en minimalistisk stue med fokus på funktion og stil vil den nok passe fint ind. Er der i forvejen mange ting og møbler i stuen, kan den måske føje til "støjen", hvilket ikke vil være så optimalt. Kan du give lidt info om hvilken type stue, den ville komme til at stå i?...Se flereHvad synes i om velour sofaer?
Kommentarer (1)Jeg synes velour sofaer er rigtigt fede. Men det kommer selvfølgelig helt an på om resten af stuen kan bære det. Udover det er de som regel super komfortable, at sidde i. Farven vil jeg dog være lidt i tvivl om....Se flere- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}9 år siden
- 9 år siden
- 9 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 6 år siden
- 6 år siden
- 10 måneder siden