Hvad synes I om gennemsigtige brusekabiner?
8 år siden
Kan godt lide gennemsigtig brusekabine
Kan IKKE lide gennemsigtig brusekabine
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(16) kommentarer
- 8 år siden
- 8 år siden
Relaterede diskussioner
Hvad synes i om indretning med citater og ordsprog?
Kommentarer (0)De sidste par dage er jeg faldet over en del hjem, som har brugt citater og ordsprog i deres indretning i både soveværelser, køkkener og stuer. Hvad synes I om indretning med citater, gør I det selv og i så fald, hvad er jeres yndlingscitat?...Se flereHvad synes du om et åbenplans badeværelse?
Kommentarer (4)Tror heller ikke den ville gå hjemme hos os - men kan tilgengæld godt lide de badeværelsr som på en eller anden både er kombineret med soveværelset, som på billedet nedenfor:...Se flereHvad tænker I om gulvtæpper af skind eller pels?
Kommentarer (1)Jeg synes det kan være super fint hvis alt andet er nogenlunde neutralt - hvis man i forvejen har mange ting,som larmer lidt kan det nemt blive for meget eller 'tacky' som du selv skriver!...Se flereHvad synes du om helt hvide hjem?
Kommentarer (15)Helt hvidt, hvor også gulvet er hvidt opløser fladerne helt, og dermed forsvinder den effekt som kontraster giver os. Nemlig at være med til at fortæller os om former og størrelser. Det bliver svært at navigere i sådan et rum. Derudover kan det giver blænding p.gr.a. reflekser fra solen. Så i mine faglige øjne må der lidt kontrast til for at fortælle vores sanseapparat om rummet....Se flere- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}8 år siden
- 8 år siden
- 8 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 6 år siden
- 6 år siden
- 7 måneder siden