lise_hougaard

Dagligstuen får nye betræk...

lhis
8 år siden
Jeg har valgt et farveoplæg i hør. Som passer til lidt eksotisk stil i et træhus.

(4) kommentarer

  • PRO
    lhis
    Forfatter
    8 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}8 år siden

    Opgraderer stil i nye toner i ny kvalitet i hør som godt må krølle lidt... .

    Før havde vi en klassisk firkantet sofa med groft hør betræk som krøb i vask.

    Jeg valgte at fjerne ryghynderne og i stedet lægge fede dyner som også kan bruges til overnattende gæster, da det er en træk ud sofa med spring indlæg, for god til at smide ud og for kedelig til at ombetrække. Derfor måtte den få et nyt udtryk. Fik syet et hør betræk med hjørner som også passer til det nye sengetøj i hør. (Dette kan ses i link til bloggene).

    Herover er der lagt en kraftigere kvalitet lavedel blå lidt skarpere nuance end væg og i gulvtæppet som er en Kelim. Plaid er en ældre sag fra Designers Guild i lambswool. Puf passer til et rundt sølvfad bord som kan slåes sammen. Stolen kan flyttes ud og der er beregnet plads således sofaen kan anvendes opslået uden at der flyttes yderligere rundt på møbler så det ødelægger stil og hyggen i rummet. Et bog og musik skab vender ryggen ud mod indgangen. Jeg lægger flere detailbilleder op efterhånden. mvh lise

  • Trine Nyborg
    8 år siden

    Hej Lise. Jeg er helt vild med din grå stol, den ser så hyggelig ud! Må man spørge hvor du har købt den?

  • PRO
    lhis
    Forfatter
    8 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}8 år siden

    hej Trine ' stolen er mere oliven end grå / butikken er ikke mere, lå i Hellerup og min pris er halv indkøb, men da jeg er indretningsarkitekt sælger jeg af og til det jeg har :-) Man kan også bestille gardiner hos mig i hør eller andre designs... .

    nypris kr 2500,00 / kr 1250,00

    afhentningspris: interesseret skriv til lhis@mail.dk

    mvhlise hougaard

  • Sofie Hansen
    8 år siden

    Rigtig hyggeligt!

    lhis thanked Sofie Hansen
Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.