saranorrman

Älskar skor! Har ingen plats?

Sara Norrman
8 år siden

Många av oss ramlar över skohögar i hallen eller har mängder av par som staplas i garderoben. Har du några smarta tips på hur man kan förvara skorna? Dela med dig! De bästa förslagen kommer vara med i vår globala artikelserie om hur folk världen över förvarar sina kära skodon.

Camperdown House · Mere information

(6) kommentarer

  • Anna Holmquist
    8 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}8 år siden

    I vårt fritidshus har jag placerat en stor korg i hallen (liknande den på bilden) där alla barnen helt enkelt får ösa ner sina skor. Vi har så många par (med fyra barn blir det en del...) att jag helt enkelt gett upp att hålla snyggt bland skorna på något annat sätt. :-)

    coronado · Mere information

  • helenewennerstrom
    8 år siden

    Tyvärr jag har inte själv plast men jag har kompisar som ställer ett eller två par på varje trappsteg upp/ner till hallen. Det tycker jag ser snyggt och prydligt ut!

  • PRO
    MAZE INTERIOR
    8 år siden

    Snygg OCH praktisk skoförvaring är inte alltid en självklarhet men vi på Maze har en lösning. Genom att bygga på höjden skapas utrymme både undertill och i rummet!

    Fler skohyllor har vi även på vår hemsida! http://www.mazeinterior.se/en/36-shoe-shelves-storage-design


    /Maze Interior

    Hall - Maze interior · Mere information

  • PRO
    Furniturebox
    8 år siden

    Att ha alla skor framme kan ibland se lite stökigt ut, speciellt om man har en mindre hall. Då är det praktiskt med skoskåp, där skorna göms undan på ett organiserat sätt. För en mindre hall är det även perfekt med ett skoskåp med spegeldörr!

    Furniturebox.se finns flera olika modeller av skoskåp! Hitta våra skoskåp här!


  • Anna Holmquist
    8 år siden

    Surrey House · Mere information
    Ett tips.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.