vosperdk

Før og efterbilleder fra en boligstyling på Amager

Vosper Boligstyling & Fotografering ApS
8 år siden
sidst ændret:8 år siden

Denne nyrenoverede lejlighed i to plan skulle styles til salg. Den er 116 kvm og alt er lavet i lækre nye materialer.

Jeg valgte en flaskegrøn farve, som jeg valgte at bruge som en rød tråd. Det er en lækker farve, og den fungerer fantastisk som efterårsfarve omgivet af de hvide vægge.

Stuen før:

Stuen efter:

Fra en anden vinkel - før:

Efter:

Kælderen - før:

Kælderen efter - nu viser den, at der både er plads til en dobbeltseng og en kontorplads.

Værelse før:

Værelse efter - perfekt plads til en delelejlighed, børneværelse etc.


Håber at du synes om min styling :-)


Birgitte Vosper

Busy Bees Boligstyling

www.busybees.dk

(5) kommentarer

  • Trine Nyborg
    8 år siden

    Fantastisk forvandling! Gulvtæppet i soveværelset er simpelthen så sjovt - minder lide om de der "3D billeder" på gulvet.

    Vosper Boligstyling & Fotografering ApS thanked Trine Nyborg
  • Sofie Hansen
    8 år siden

    Elsker stilen - enkel med stadig farverig! Hvor er stuebordet købt?

    Vosper Boligstyling & Fotografering ApS thanked Sofie Hansen
  • PRO
    Vosper Boligstyling & Fotografering ApS
    Forfatter
    8 år siden

    Tusind tak Sofie. Stuebordet er den nye kollektion fra Ikea. De har lavet et skrivebord i samme serie, som jeg har brugt som konsolbord ved siden af sofaen. Du kan lige set et hjørne af det på det første billede.

  • Nikolaj Peters
    8 år siden

    Super flot! Kan især godt lide de grønne kontraster i hvert af rummene. De får lidt hele boligen til at hænge bedre sammen, fordi der kommer et fælles træk.

    Vosper Boligstyling & Fotografering ApS thanked Nikolaj Peters
  • Jette N
    8 år siden

    Jeg er også vild med sofabordet - tænk at det er fra Ikea. De overrasker gang på gang.

    Vosper Boligstyling & Fotografering ApS thanked Jette N
Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.