rajkumar_chandrasekaran

Monochromatic - white home

I would like to install a white floor (also painting walls and cabinets white). I came across white painted wood, but the grout lines do not render a good look. What kind of tiles and grout length do I need to have to have a seamless white floor experience?

(2) kommentarer

  • PRO
    Mary Vann - Coldwell Banker Gundaker
    8 år siden

    You don't have any animals or kids do you?! If you use a large white tile with a thin grout line in a very light grey or a white grout (be sure to use a sealer) it will appear to be one large white terrazzo style floor. Think travertine only in white. There are great new porcelains out there. There are extremely durable. Good Luck! And show pictures when complete!

  • Raj Chandrasekaran
    Forfatter
    8 år siden

    Thanks a lot Mary. I do not have pets, but have a kid. I am thinking of having a semi-gloss floor tile at least for cleaning up the floor.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.