hzdeleted_29074206

Hjælp til indretning af to stuer en suite

User
8 år siden
sidst ændret:8 år siden

Jeg er for nylig flyttet ind i en lejlighed med to stuer en suite, som jeg har lidt svært ved at indrette optimalt.

I begge stuer er der stuk i loftet og
rosetter med lampeudtag. Dobbeltdørene mellem de to stuer er taget af,
så den 150 cm brede døråbning står for sig selv. Jeg har dog overvejet
at sætte dørene i, så der bliver mulighed for at lukke af mellem de to
rum. Ligeledes er døren mellem entréen og den store stue taget af, da entréen kun et lidt over 1 kvadratmeter stor.

Der er blågrønt tapet på væggen ind mod køkkenet - alle andre vægge og lofter er hvide.

Pt.
har jeg følgende møbler: et plankebord af fyr med bukke i sort pulverlakeret stål (200x97), en antracitgrå sofa
med chaiselong i højre side (315x160), et hvidt Ikea Bestå skab
(60x40x192), et fladskærms-tv og en antracitgrå kommode (90x40x75), som jeg har overvejet at male. Fra de tidligere beboere har jeg desuden overtaget to væghængte skabe med blågrønne låger, der matcher tapetet. Skabene måler hhv. 80x40x80 og 80x40x60 og hænger i den store stue til højre for døråbningen ind til den lille stue.

De blå krydser på tegningen nedenfor markerer, hvor der er stikkontakter, mens de røde krydser markerer lejlighedens antennestik.

(7) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.