trine_pro

Houzz julekalender: 19. december - vind bøjlestang fra Nordic Function

Ethvert hjem har brug for noget fint at hænge overtøjet på. Derfor udlover vi i dag en bøjlestang fra Nordic Function til en værdi 399 DKK.

Det eneste du skal gøre for at være med i konkurrencen er at fortælle os om dit største julegaveønske ved at afgive din stemme og skrive en kommentar. Vinderen findes efter d. 24. december, hvor konkurrencen slutter.

Se vilkår og betingelser her.

Tøj
Sportudstyr
Bøger
Oplevelser
Ting til hjemmet
Andet (fortæl os mere!)

(32) kommentarer

  • Jette Yde
    8 år siden

    Jeg ønsker mig aldrig rigtig noget, for jeg har hvad jeg behøver. Det ender som regel med gavekort til fx Fields, for så kan jeg selv købe det jeg gerne vil have, når jeg finder det. Det værdsætter jeg faktisk meget, for jeg er virkelig svær at finde noget til:)

  • Birgitte Petersen
    8 år siden

    en smuk glimmerkjole til nytåret!

  • nej_ja
    8 år siden

    Smykker såsom ringe og armbånd i sølv. Elsker det :-)

  • Susanne Petersen
    8 år siden

    Jeg ønsker mig en røremaskine, som kan ælte og piske for mig :) . Min nuværende maskine er ved at opgive

  • Evelin Toom
    8 år siden

    Tøj, bøger, oplevelser, ting til hjemmet (valgt med kærlighed).... Jeg kan bruge alle disse og gave skal være overraskelse til mig.

  • Annemette Andersen
    8 år siden

    Jeg ønsker mig aller mest en fin, enkel fingerring i rosaguld!

  • Inge Hougaard
    8 år siden

    En personlig gave der er valgt specielt til mig

  • Lisbeth Glud
    8 år siden

    Når man kommer op i alderen skal man passe ekstra godt på sind hud, så jeg ønsker mig nogle lækre, dyre cremer som jeg ellers ikke ville købe til mig selv.

  • Mille Andersen
    8 år siden

    Jeg ønsker mig en yoga måtte til mine daglige meditationer og øvelser

  • ibenzurek
    8 år siden
    Vi er ved at bygge nyt hus - så ønsker mig fede ting til at pryde vores nye hjem med :)
  • Pia Hansen
    8 år siden

    jeg ønsker mig en støvsuger og et tv

  • kirstenaakerman
    8 år siden

    Lige nu er det største et par nye vinterstøvler

  • fleurkt
    8 år siden

    På det personlige, egoistiske plan, er oplevelser altid velkommen. Særlig hvis det er noget jeg kan dele med nogen jeg holder af. På et lidt mere filantropisk plan, ønsker jeg at vi alle sammen ville sætte pris på mangfoldighed.

  • Mick Bergenhammer
    8 år siden

    Bøger med spændende indretning.

  • cluplau
    8 år siden

    Ønsker mig en masse forskellige ting - til hjemmet, tøj, taske, oplevelser m.m. - og har kan faktisk ikke sætte ord på, hvad jeg ønsker mig mest af det ...


  • lailadupontholdt
    8 år siden

    Et nyt job, eller bare at mine børn får en dejlig jul <3

  • astridmh
    8 år siden

    En god juleaftensdag med familien, men det ved jeg at jeg får

  • katrine_hamborg
    8 år siden

    Blot et sundt helbred - og et kommende år uden alt for mange bekymringer!

  • cigena
    8 år siden

    Da min kæreste og jeg har valgt at give hinanden et hus i julegave ønsker jeg mig alt der kan bruges i forbindelse med det, især pyntesager, da selve huset er ældgammelt og skal gøres lækkert på andre måder :)

  • frkbuur
    8 år siden

    En frisk og rask mormor.

  • Sissel Dahl Pedersen
    8 år siden

    Jeg er en pige som skal til, at flytte hjemmefra, så jeg er allerede begyndt at "bygge rede" så jeg er klar til at flytte hjemmefra :)

  • majsimonsen62
    8 år siden

    Tøj. Altså bukser dem jeg i dag havde på er revnede så håber at få nogle nye (((-:

  • camilla_risholt
    8 år siden

    Et løbeur med alle funktioner :-)

  • PRO
    LivingSweetLiving
    8 år siden

    Jeg bruger bøger til at stresse af og koble hjernen fra hver aften når jeg skal sove, så det er det som fylder mest på min ønskeseddel.
    Men jeg en ny sofa står også meget højt på min ønskeseddel! Regner dog ikke med at der ligger sådan en under juletræet til mig :)

  • heidi8671
    8 år siden

    krus


  • Mathilde
    8 år siden

    Kunne godt bruge lidt ting inden jeg flytter hjemmefra ;)

  • jessie holmslykke
    8 år siden

    jeg ønsker mig oplevelser med min familie det kan være ture eller forlystelser

  • Charlotte Marcell
    8 år siden

    Oplevelser som jeg kan dele med dem jeg holder af.

  • User
    8 år siden

    Ønsker mig klart mest tøj i julegave. Min garderobe trænger til at blive fornyet

  • cwjcwj1
    8 år siden

    Jeg ønsker mig en masse ting til hjemmet, derudover er et smykke også velkommen :)

  • charliekapow
    8 år siden

    Et sports ur der kan måle min træning

  • Houzz Danmark Afstemninger
    Forfatter
    8 år siden

    Tusind tak til alle jer, som har deltaget i vores julekalender - vi håber I synes det har været sjovt! Vinderen er nu fundet og har fået besked direkte via email. Husk derfor at tjekke den email, som du bruger på Houzz! Følg med her i forummet, hvor vi hele tiden har nye spændende tiltag og konkurrencer!

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.