sofiehansen1

Pæne viskestykker?

Sofie Hansen
8 år siden

Jeg søger pæne viskestykker, som ikke koster alverden. Har forelsket mig i Georg Jensen Damask viskestykker, men til 110 kroner stykket går den desværre ikke. Nogle bud på hvor jeg kan find nogle pæne nogle? Gerne masser af farver og mønstre ala dem fra Georg Jensen på billedet jeg har sat ind...


(6) kommentarer

  • PRO
    LivingSweetLiving
    8 år siden

    Skjalm P laver rigtig fine viskestykker og så tørrer de godt. Det samme gælder Rie Elise Larsen.
    Det kan anbefales, at du lægger dine helt nye viskestykker i blød i koldt vand i 24 timer og så vasker dem som normalt i maskinen, inden de tages i brug. På den måde får du fjernet en del af de kemikalier, der kommes på under produktionen, bl.a. for at de kan se fine ud i butikkerne, men som nedsætter tørreevnen.

  • Sofie Hansen
    Forfatter
    8 år siden

    Hej begge - tak for rigtig gode bud - Kendte ikke til Rie Elise Larsen, men nøj hvor er de flotte og til at betale sig fra - TAK for tip! Kendte ikke til 24-timer tippet, men plejer faktisk at fryse dem inden. Har dog ikke syntes at det hjalp synderligt, så vil da prøve det andet! Godt nytår

  • Susanne Wammen
    8 år siden
    Der er udsalg nu - det benytter jeg mig af
  • cluplau
    8 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}8 år siden

    Georg Jensen har udsalg nu. Der plejer at være rabat på nogle af deres viskestykker. De er bare rigtig gode. Og så holder de i rigtig rigtig mange år - så på den måde er de hele prisen værd.

  • Ditte
    8 år siden

    Med alt den snak om viskestykker, tænkte jeg om der er nogen der har tips til, hvordan man bedst får dem til at tørre godt fra starten? Jeg synes altid der skal min. 6-7 vaske til før mine tørrer ordenligt. Nogle råd?

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.