michael_rasmussen90

Sengelampe

Hejsa.

Jeg er stødt på et lille uforudset problem. Jeg søger ideer til sengebelysning som er brugbart ved en elevations seng. Jeg har selv overvejet en christian Dell sakse lampe pga den længde og den derfor kan bruges ved en elevations seng til læsning. Men inden jeg smider en masse penge efter sådan en, vil jeg lige høre om der er nogle som har løst dette scenarie på en anden måde. Jeg kender godt nogle af de lamper som direkte er lavet til elevations senge og som kan sættes på hovedgærdet, men har ikke brudt mig om de som jeg har set indtil videre

(3) kommentarer

  • Trine Nyborg
    8 år siden

    Hej Michael, har din seng et hovedgærde? Jeg har nemlig set et par smarte løsninger, hvor man 'klipser' lampen på hovedgærdet.

  • Michael Rasmussen
    Forfatter
    8 år siden
    Hej Trine

    Der sidder ikke noget hovedgærde på selve sengen desværre. Der er dog lavet en" som om der er hovedgærde" løsning. Hvor der er påsat nogle brædder på væggen ovenfor sengen (giver det mening)?
  • PRO
    Ragus & Co
    8 år siden

    Hej Michael - prøv at tage et kig på Bestlite lampen her, den har jeg tidligere tilbudt til kunder med elevationsseng. Det gode ved lampen er også at skærmen kan bevæges, så man ikke kun har godt læselys men også kan "skrue lidt ned" for blusset. Kan anbefales.

    diverse billeder til Forum · Mere information

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.