nielsrejnhold

FØR & EFTER: Spisekrog fik ny placering og opgradering

Indretningsarkitekt Niels Rejnhold
8 år siden
sidst ændret:8 år siden

Her et billede af en spisekrog, der ikke blev brugt, og som pludselig fik masser af liv og glød.

Mine kunder i Søvang formåede virkelig at rykke - det var en stor fornøjelse at arbejde sammen med dem. De var parate.

FØR: spisekrogen, som den var tænkt, blev ikke brugt

EFTER: spisekrogen fik nu anvendelse og glød. Den er indbydende. Man får lyst til at sætte sig til bords, for her kan da kun vente én nogle gode kulinariske oplevelser :-)

FØR: spisekrogen stod tom og uden liv...

EFTER: virkelig en forskel

Hele billedserien fra Søvang

(9) kommentarer

  • Julle Petersen
    8 år siden

    Synes det giver super god mening at flytte spisebordet over til brændeovnen, da det helt automatisk giver en lyst til at søge over i den varme krog. Valget af møbler der er moderne, men som samtidigt er i træ giver også ekstra hygge. Super resultatet! Hvor er lamperne fra?

    Indretningsarkitekt Niels Rejnhold thanked Julle Petersen
  • PRO
    Indretningsarkitekt Niels Rejnhold
    Forfatter
    8 år siden

    Hej Julie - jeg spørger lige kunden mht lamperne - jeg havde foreslået nogle andre, men kunden valgte disse. De fungerer også rigtig godt til hele set-up'et.

    Vender tilbage :-)


    Vh - Niels

  • PRO
    Indretningsarkitekt Niels Rejnhold
    Forfatter
    8 år siden

    Desværre fik jeg ikke taget en kopi af den mønsterplanche, jeg havde lavet til dem, og som indeholdt arrangement til spisekrog. Men jeg kan da finde ud af det, skal alligevel høre, hvor de lamper er købt :-)

    Du hører nærmere.


  • Sofie Hansen
    8 år siden

    Skøn indretning. Vild med bordet og brændeovnen :)

    Indretningsarkitekt Niels Rejnhold thanked Sofie Hansen
  • Sophia Møller
    8 år siden

    Sikke en forskel! Jeg elsker resultatet!

    Indretningsarkitekt Niels Rejnhold thanked Sophia Møller
  • PRO
    Indretningsarkitekt Niels Rejnhold
    Forfatter
    8 år siden

    Hej Julie

    Lamperne er købt hos Ilva, siger kunden. Farven på væggen er en let grå, men jeg kan desværre ikke give NCS-farvekoden. Hverken kunden eller jeg har den længere.

    Men hensyn til bord og div. matcher kundens endelig valg mere eller mindre det, jeg havde foreslået. Bordpladen blev dog på snedig vis genanvendt, blot med nye ben under. Ret smart. Jeg havde foreslået andre lamper. Men stilmæssigt og stemningsmæssigt er det ret identisk.

    Men for mig er det vigtigere, at selve processen og mit oplæg i mønsterplanchen sætter gang i nye ideer hos mine kunder, end at de partout skal følge mit oplæg. Det er jo dem, der skal være glade og tilfredse med det opnåede resultat.

  • Sofie Hansen
    8 år siden

    Kan godt lide at høre at tingene er blevet genbrugt - ofte hører man om indretningsdesignere, der kommer ind i et hjem og vil lave alt om og købe nyt, nyt. nyt. Det kan være dyrt og grænseoverskridende for mange, så for mig er det dejligt at høre, at har genbrugt og at kunden selv har trumfet nogle enkle ting :-)

    Indretningsarkitekt Niels Rejnhold thanked Sofie Hansen
  • Julle Petersen
    8 år siden

    fedt, dem vil jeg søge efter :)

    Indretningsarkitekt Niels Rejnhold thanked Julle Petersen
Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.